Service Desk
7 x 24 / 365
Ügyfélszolgálati szolgáltatásunk célja, hogy az érvényes szerződéssel rendelkező ügyfeleink számára olyan egységes felületet biztosítsunk a hiba bejelentésére illetve a felmerült kérdések írásbeli megfogalmazásához, amely felületen keresztül Kontron a szerződésben rögzített időtartamban képes fogadni a bejelentéseket, továbbá gyors, pontos és érthető válaszokat ad ügyfeleink számára.
Az általunk támogatott technológiák esetében kiemelt, második szintű 7*24/365-ös ügyfélszolgálatot is biztosítunk szerződött ügyfeleink számára. Amennyiben az Ön által használt/üzemeltetett rendszerhez a hét bármely napján, a nap bármely órájában közvetlenül a technológiához értő szakértőtől várnak segítséget, forduljanak megkeresésükkel cégünk szolgáltatás üzletág vezetőjéhez ajánlatkérésükkel.